mormorpoesi

Alla inlägg den 13 december 2013

PS

Av Lisbeth Engvall - 13 december 2013 08:12

Missade att lägga ut på fb och nu kommer jag inte på hur man gör så därför blir det ett inlägg till. 

Av Lisbeth Engvall - 13 december 2013 07:45

Han gjorde  det igen Malte, tog mina stickor ur stickningen. De skulle användas till trummpinnar.   Jag ska få tillbaka dem när jag är snäll igen. ! Jag som trodde jag alltid är snäll så jag frågade honom vad jag gör som inte är snällt. -Du går och kollar om jag är snäll!  Mamma Mia! :) 


Igår skulle han gå in i ett rum och hämta leksaker occh tände lampan. Han kom rusande tillbaka till mig alldeles vettskrämd och gråtande. Det är något som låter där inne, det låter som en katt under sängen. 

Aj tänkte jag, det är julklappen. Jag fick berätta för honom att vi har en julklapp som låter när man tänder och släcker lampor trots att den är inslagen. Knepigt är det?+ Nu har vi ställt fram paketen så han inte ska behöva bli rädd igen och han är mycket undrande till vad det är och till vem men det får han inte veta. :) 


Vi firade vår egen lilla Lucia idag till frukost utan sång och med katten Gustav på teven. Ett alldeles lagom firande eftersom Lucia inte hör till Maltes favoriter men han tyckte det var kul att lyssna på julsånger på Spotify igår. 

Fudge och knäckdag idag tror jag och kanske någon liten god kaka.   

Tänd ett ljus och värm hjärtat!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Barngodis

Malte hittade min stickning och tog stickorna för mig. Jag fick köpa tillbaka dem för 15 kr och plocka upp maskorna igen. 

Fotoglädje

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards