mormorpoesi

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Lisbeth Engvall - 17 november 2013 10:56

Man vet aldrig vad som händer när man har somnat. tur är väl de antar jag men inatt blev jag väckt med "mormor jag mår illa" så det var bara att rusa upp och få allt det överstökat. 


Gårdagens innebandymatch blev riktigt spännande och Vilhelms lag vann med 1-0 mot Säven. Det är kul att se hur killarna utvecklas mer och mer för varje match de gör. Jag tycker de har blivit riktigt duktiga med bra fart i benen.


Idag lockar det till en promenad för solen lyser på mig och antagligen på er också. Måste bara få ut steken ur ugnen först. Tycker inte om ordet bara i den betydelsen och försöker använda det så lite som möjligt, framför allt tillsammans med barnen. Det är så tråkigt med "ska bara....först". men ibland är det oundvikligt tyvärr. 


Nu är jag slav under datormusen,    för jag kommer inte ihåg vilka knappar på tangentbordet man använder för att kopiera och klistra in. Så snälla hjälp mig! 

När jag vet ska jag klistra in länken till "Ta bilden, Fånga stunden" en fotosida som jag vill bjuda in dig till. 

Ha en skön dag, jag sitter med balkongdörren öppen, solen värmer och vinden fläktar så gott termometern visar 9 grader på skuggsidan. Underbart och det är den 17 november. Jag bara älskar det.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Kategorier

Barngodis

Malte hittade min stickning och tog stickorna för mig. Jag fick köpa tillbaka dem för 15 kr och plocka upp maskorna igen. 

Fotoglädje

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards